Onze klanten

CAPE Groep helpt bedrijven uit transport, logistiek, bouw en industrie grensverleggend vooruit. Bekijk hier een overzicht van onze klanten en diverse case studies van Wagenborg Nedlift en HST Groep.

Case study Wagenborg Nedlift

Buitendienstmedewerkers van Wagenborg Nedlift zijn voor de uitvoering van projecten op zeer diverse werklocaties werkzaam, ook op locaties waar geen of nauwelijks internetverkeer mogelijk is. Om het proces van aansturing, registratie, controle en facturatie van werkzaamheden zo efficiënt mogelijk te kunnen organiseren heeft Wagenborg Nedlift besloten dit gehele proces volledig te digitaliseren en automatiseren.

Grensverleggend vooruit met… neemt u mee in de praktijk van Wagenborg Nedlift. Bekijk hier de case study en  interviews met Peter Stollenga (Adjunct directeur), Erik Maassen van de Brink (Business unit manager transport), Peter de Jonge (ICT Manager) en Marten van der Molen (Projectmanager WTS project).

Case study HST Groep

Als onderdeel van een strategische verandering wil HST klanten een one-stop-shop bieden voor een breed scala aan logistieke- en transportdiensten. Dit vereist cross selling van deze diensten vanuit alle business units. Daarom is het belangrijk dat het proces goed ondersteund wordt met informatie en communicatie technologie. CAPE Groep hielp bij het ontwikkelen van HST Online waarmee HST zijn eigen logistieke operaties en die van zijn klanten kan verbinden.

Grensverleggend vooruit met… neemt u mee in de praktijk van HST Groep. Bekijk hier de HST Groep case study en de interviews met Gerard ter Brugge (CEO), Henk Pieffers (Manager Operations) en Willard Harbers (Manager ICT).

Case study Spring Global Mail

Met hun Mendix-applicatie MailTrack 2.0 kan Spring Global Mail nu hun route en distributiestructuur managen vanuit een portal. Zo hebben ze meer controle over het hele proces. Veel handmatig werk dat in Microsoft Excel werd gedaan, is nu geautomatiseerd rondom de processen die in het bedrijf plaatsvinden. Dit geeft minder fouten en daarmee wordt tijd en geld bespaard.

Case study Mammoet Road Cargo

Met hun realtime portal heeft Mammoet Road Cargo haar projectadministratie workload met maar liefst 50% kunnen reduceren. Met een web-based applicatie die makkelijk in gebruik is en waar weinig tot geen technische skills voor nodig zijn, werden maar liefst 700 pagina’s aan wekelijkse rapporten geëlimineerd. Met de portal wordt de informatiestroom tussen het hoofdkantoor en de mensen in het veld compleet geautomatiseerd.

Case study Kuehne + Nagel

Kuehne + Nagel’s Portal vermindert de administratieve workload waardoor ze de focus kunnen houden op het leveren van toegevoegde waarde voor hun klanten. Het ordermanagement portaal heeft dezelfde look en feel als de huisstijl van het bedrijf en levert via EDI data uit met ondermeer Unilever. Initiële processen van het bedrijf worden live gevolgd zoals order details en actuele voorraden. Hierdoor zijn de levertijden zelf ook flink verbeterd.

Plegt-Vos Mendix case study

Case study Plegt-Vos

Constructiebedrijf Plegt-Vos heeft zijn manier van zaken doen succesvol veranderd dankzij de inzet van verschillende intuïtieve en gebruiksvriendelijke applicaties. Hun enterprise app store is innovatief: met open en makkelijke systeem- en procesintegraties maakt Plegt-Vos zich toegankelijk voor zijn partners in de supply chain. De applicaties zijn flexibel opgebouwd voor snelle aanpassingen in de toekomst.

Wij werken voor:

Kuehne Nagel
Dasko
BAM
eLogistics Control
DHB
Heijmans
Everris
Lavans
Reym
Van der Linden Transport
Spring
Plegt Vos
Siers
Raben Group
HST
Mammoet Road Cargo
Daily Fresh
Wagenborg
Tielbeke
PostNL