CAPE Groep

Mendix Certified Support Partner

CAPE Systems Integration is door Mendix benoemd tot Mendix Certified Support Partner.

Deze status wordt door Mendix toegekend aan partners die beschikken over de juiste mensen, kennis, tools en processen om ook het beheer van Mendix-applicaties op het hoogste niveau uit te voeren. Uit deze benoeming blijkt dat klanten van CAPE 24/7/365 kunnen terugvallen op een gecertificeerde support- en beheerafdeling. Met deze status laat CAPE zien dat de organisatie beschikt over de juiste mensen en expertise om ook na oplevering van een project toegevoegde waarde te blijven leveren. Voor de certificering kijkt Mendix naar de investeringen in support resources en de support infrastructuur, zoals ticketing-systemen en callcenter-mogelijkheden. Daarnaast worden partners ook beoordeeld op hun interne processen en procedures, zoals incident-, change- en releasemanagement, rapportages over SLA’s en klanttevredenheid.

Rob ter Brugge, CEO van CAPE, is trots op de certificering: “CAPE is Mendix-partner van het eerste uur in en is een strategische Mendix Partner. Veel van onze klanten zetten Mendix in als bedrijfskritisch toepassing in combinatie met eMagiz (een platform waarover alle integraties worden afgewikkeld). De applicaties en integraties moeten naast innovatief vooral robuust en betrouwbaar zijn en gemakkelijk door te ontwikkelen. Mede daarom hebben we in de afgelopen jaren flink geïnvesteerd in een support- en beheerafdeling die 24/7/365 onze klanten ondersteunt met proactieve monitoring en continue door ontwikkeling van de systemen. De certificering is een erkenning voor onze inspanningen.